Bedankt

9 juli 2018

Dit is de laatste officiële blog tijdens onze reis. Natuurlijk is deze blog allang voorbereid, als we zitten te wachten op onze taxi of tijdens het reizen.  We willen iedereen bedanken voor het mogelijk maken van deze reis. Wij konden dit niet doen zonder jullie steun en hulp. Daarom willen wij onze familie, vrienden, collega's, het reisbureau maar zeker ook de reizigers en locals die we onderweg zijn tegengekomen bedanken. De mensen die op ons huis en onze katten en vogel hebben gepast zijn wij erg dankbaar voor dat jullie tijd hebben willen maken voor onze dieren.
Wij hopen met deze blog te laten zien dat vliegangst geen beperkingen is om een mooie wereld reis te maken maar een uitdaging is. Wij zijn deze uitdaging aangegaan en hebben genoten.  Komende tijd gaan we de teksten corrigeren en foto's van de camera's uploaden.  Tot slot gaan we de koppeling naar Facebook actief zetten aangezien we weer thuis zijn.

Ps. We hebben er voor gekozen om weinig links te gebruiken in onze blog, de gekozen links hebben een reden:
Tiara tours: het reisbureau dat ons geïnteresseerd heeft om deze route te doen en  het reisbureau wat deze reis heeft geregeld, onze steun en toeverlaat voor en tijdens de reis.
Seat61.com: een begrip op het gebied van treinreizen, we gebruikte deze site als controle en als inspiratiebron.
Mochten wij ooit een reis gaan maken van deze omvang of iets kleiners dan gaan we deze weer gebruiken.

Wij zijn reizigers met redelijk tot veel ervaring met het reizen met de trein binnen Europa en het werken zonder een echte planning. Wij zoeken onze reisbureau's uit op gevoel en of dat ze een toegevoegde waarde hebben, geef ons de treinkaartjes en de fougers xxx voor het hotel en we vinden het wel.  Daardoor zijn wij niet gewend dat er altijd iemand bereikbaar is voor wensen en uitdaging aan de andere kant van van de aarde. Wij zijn blij dat we voor tiaratours hebben gekozen, zij hebben veel werk vooraf moeten doen maar tijdens de reis is er ook contact geweest, waren er andere reisbureaus die dit ook kunnen? Misschien, het merendeel durfde geen offerte uit te brengen.

PS. Mocht iemand vragen hebben over de nieuws en of sport evenementen van de afgelopen weken.  Wij hebben geen iedee waar jullie het over hebben.  We waren aan het genieten van onze reis.  En vanwege de verschillende tijdzones was het niet altijd mogelijk om iets te zien.  Dus praat ons even bij of geef ons tijd om alles te lezen.

1. Cor Post:
    Welkom thuis.
  2. Erik:
    Welkom thuis
  3. Angelique:
    9 juli 2018
    Whoehoe onze baasjes zijn er weer. Welkom thuis baasjes
  4. Paula Grune:
    10 juli 2018
    Welkom thuis, bedankt voor de leuke verhalen!
  5. Niki:
    11 juli 2018