Moskou

27 mei 2018 - Moskou, Rusland

Na een dinner in de trein was het tijd om de trein te verlaten.  We zijn in Moskou aangekomen.  We werden op het station opgehaald en naar hotel Boedapest gebracht. Aan de buitenkant en de lobby zien er netjes uit. Op de goede etage aangekomen zie je dat het hotel gedateerd is. Deze indruk heb je ook op de kamers.  Daar in tegen zijn de kamers voorzien van een moderne badkamer. En er is airco. De bedden zijn heerlijk. Het ontbijt is ruim en goed. Al met al een leuk hotel na een likje verf en nieuwe vloerbedekking ziet het er heel anders uit.
Wat doe je als je 14 uur heb om een stad te bekijken? Gewoon gaan lopen en we zien het wel. Natuurlijk een selfie maken op het Rode plein en een veel te dure koffie drinken. Na nog wat rondlopen namen we een vreemde beslissing: een hop-on hop-off bus te nemen.
En ja hoor ons geluk de bus gaat kapot. Na 30 minuten probeerde de bus weg te rijden. Er staan zoveel files gedurende de gehele dag.  Dat het onmogelijk is om geen files te hebben tijdens een rondrit.
We zijn de stad meer gaan waarderen, met de bus hebben we veel gezien maar we misten ook veel stops.
Na een vermoeiende dag en na het avond eten was het tijd om terug te gaan naar het hotel om daar te wachten totdat we worden opgehaald.

1. Paula Grune:
    29 mei 2018
    Ik was zelf een weekje weg, heb nu alles gelezen. Klinkt goed tot nu toe allemaal! Veel plezier verder. Groetjes, Paula.