Het aftellen is begonnen

20 mei 2018 - Nederland, Nederland

We zitten inmiddels minder dan 24 uur voor vertrek, en dan zie je wat je nog moet doen alvorens op reis te gaan. Het is voor ons voor het eerst dat we 7 weken gaan reizen. Veel dingen kan je onderweg nog kopen, alleen soms is het handig om dingen van te voren te doen in Nederland.

Wat we ons in de laatste dagen realiseren is dat het tot nu toe een hele onderneming is om dit te realiseren en we nu moeten overschakelen naar het genieten van de reis.

Het realiseren van deze reis hebben we niet alleen gedaan, vrienden & familie hebben ons eindeloos horen praten over de reis en werden ook gevraagd om iedereen, en of hun nog dingen zagen die we beter konden doen. Collega's hebben geaccepteerd dat wij soms vrij moesten nemen of eerder weg omdat we weer eens wat moesten regelen. Het reisbureau heeft er meer tijd in moeten steken dan een normale reis, tevens hebben ze veel out of the box moeten werken aangezien dit geen normale reis is, zelfs niet voor een specialistisch reisbureau. Iedereen bedankt voor jullie hulp!

Nu tijdens het aftellen realiseren we ons ook dat de afgelopen jaren snel zijn gegaan en dat we blij zijn als we morgen in de trein zitten.

1. Angelique:
    20 mei 2018
    Maak er een mooie herinnering van. Om de poezekindjes hoeven jullie je geen zorgen te maken, die zijn in goed handen. Have fun, make memories
  2. Martijn & Ilse:
    20 mei 2018
    Heel veel plezier met deze wel verdiende onvergetelijke ervaring die jullie gaan opbouwen tijdens deze periode!! Geniet er van!
  3. Team Tiara Tours:
    Beste Stefan en Linda,

We hopen dat jullie een geweldige reis mogen hebben. Wij hebben in elk geval met veel plezier gewerkt aan het voorbereiden van het avontuur!
  4. Niki:
    20 mei 2018
    Erg spannend de uurtjes voor de grote reis! Genieten volledig van deze wereld reis!
  5. Cor Post:
    20 mei 2018
    Heb een fijne vakantie samen.
  6. Tante Corrie:
    21 mei 2018
    veel plezier en geniet ervan
  7. Michel:
    21 mei 2018
    waar zijn de eerste foto`s noiu hahahja